El guaita de Ciutadella

L'actualitat de Ciutadella i de Menorca, especialment la referida a la política de la vila del Cap de Ponent. La major part d'aquestes volades han estat publicades a "El Iris".

divendres, de novembre 10, 2006

ACLARIMENTS SOBRE L’AUDITORI

Tres persones han fet comentaris sobre la darrera entrada que vaig penjar en aquest bloc. L’article parlava de l’auditori de Ciutadella. El tres comentaris són assenyats: he de donar-los la raó.

Un dels comentaristes proposava de dur l’escola de música al complex dedicat a l’oci que promou Fincas Lloga; un altre afirmava que el lloc adient per fer l’auditori era dalt sa Costa Nova (allà on tot sabem) i el tercer exposava una sèrie de raons per no aixecar-lo on proposa el representant del PMQ.

Les raons que esgrimia aquest darrer comunicant són molt encertades. Considera que el lloc que tria aquest senyor vulnera la Llei de costes i manté que fora millor de fer un passeig marítim. Hi estic totalment d’acord. He de reconèixer que no havia caigut en el tema de la infracció i que no em convenç de fer un edifici que vora la mar, perquè el vent de l’illa en ajuntar-se amb la sal fa estralls. En canvi sí que em semblava i em sembla que presentava un avantatge: l’aparcament. Voldria aclarir emperò que jo no deia –i si s’entenia així és que ho vaig escriure molt malament-- que aquest el lloc també fos la meva opció. El que jo deia, o volia dir, és que no em convencia de fer l’auditori darrere l’OAR. Aquest lloc em sembla fantàstic per a l’escola de música, però no per a l’auditori. Que no em faci el pes, tampoc no vol dir que em sembli una parida de fer-l’hi. És més, em sembla intolerable haver decidit amb tres anys de retard que calia escollir un nou indret. Això només es pot qualificar com a barra o presa de pèl. En aquest moments, Ciutadella ja podria disposar –o hauria de disposar-- d’aquesta infraestructura cultural. Les coses s’han fet molt malament.

Vull donar les gràcies a les tres persones que van penjar les seves opinions sobre el meu escrit.

1 Comments:

  • At 8:29 p. m., Anonymous Anònim said…

    L'aparcament, dius?
    Un avantatge per a quí.
    Tal volta per l'esglesia de Menorca, atessa la seva situació econòmica?
    Segons publica el diari del bisbat.
    Més urbanisme a la carta, encara que aquest beneït per la santa mare esglesia i el diari de "Mahón".
    Amb aquest "pelotasso" la corporació municipal, se guanyarà el cel i el PP de Ciutadella el favro del diari de "tots el menorquins".

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home